سوال از عاشق؟؟؟؟
امروز :

  • 3676 عشق آسمانی
  • 3137 اس ام اس های عاشقانه1
  • 2828 بودن
  • 2395 من عاشق محمدم(ص)
  • 2271 گفته های پسر و دختر
  • 1908 داستان غم انگیز...
  • 1790 من
  • 1756 ارسالی از دلسان
  • 1716 تا خدا
  • 1590 پسرک عاشق
قالب گراف تبلیغات تبلیغات
نویسنده : M & M سه شنبه 17 ارديبهشت 1392ساعت10:38 بازدید964بار


 

از یک عاشق شکست خورده ای پرسیدم :


    بزرگترین اشتباه ؟ گفت :
عاشق
شدن   

 

    گفتم بزرگترین شکست  گفت : شکست عشق


گفتم بزرگترین درد ؟ گفت : از چشم معشوق
افتادن


          گفتم بزرگترین غصه ؟ گفت : یک روز چشم های معشوق رو ندیدن


 گفتم بزرگترین ماتم ؟ گفت : در عزای معشوق نشستن


     گفتم قشنگترین عشق ؟ گفت : 
شیرین و فرهاد
     گفتم زیباترین لحظه ؟ گفت : در کنار معشوق بودن


    گفتم بزرگترین رویا ؟ گفت : به معشوق رسیدن


         پرسیدم بزرگترین آرزوت ؟ اشک تو چشماش حلقه زد و با نگاهی سرد گفت : مرگ...

 

نظر یادت نره...



انواع کـد های جدید جاوا تغیــیر شکل موس